אבי בלום: זה החשש של נתניהו ברקע הסקרים המחמיאים

    אייל ראובן 2 Comment on אבי בלום: זה החשש של נתניהו ברקע הסקרים המחמיאים

    עו"ד אבי בלום ב'מהדורת הבוקר': "שקד רואה את מי שהיא הייתה אמורה להיות בדמותה, עידית סילמן, בקמפיין בכל מעוזי הציונות הדתית. היא מבינה שאין לה שטח ואין לה אנשים וכל הזמן עושים לה עבודת חבלה מכוונת"

    צילום: קול חי
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן עוה"ד אבי בלום שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), והתייחס להתנצלותה של איילת שקד אמש בפני בוחרי הימין. "שקד רואה את מי שהיא הייתה אמורה להיות בדמותה, עידית סילמן – בקמפיין בכל מעוזי הציונות הדתית. שקד חשבה שהיא תוכל להרים את עצמה אבל רואה שאין לה שטח ואין לה אנשים – אבל לעומת זאת בליכוד עושים לה עבודת חבלה מכוונת. נתניהו לא היה נותן לה כלום גם אם זה היה מסכן לו את כל הגוש".

    לאחר מכן התייחס בלום לסדר יומו העמוס של יו"ר האופוזיציה: "נתניהו עושה את ההגהות האחרונות לספר שיצא עוד לפני הבחירות, ובזה הוא עסוק בלילות. למרות זאת כבר בשעות הבוקר המוקדמות הוא בקמפיין בכל רחבי הארץ. הוא עובד מסביב לשעון. זו תופעה שאפשר לקחת כמוסר לחודש אלול. הוא לא רגוע בכלל, זה קרב חייו. הוא מרגיש שזה בהישג יד וזה עוד בלי הצניחה הצפויה של בל"ד – אבל דווקא בגלל זה הוא חושש שאנשים שוב יכולים ליפול לשאננות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      משהו קטן אבל חשוב מאוד שהציבור החרדי שכח:
      ר' בונים שרייבר ראש ישיבת נתיב הדעת – קפלן על ביבי:
      "מדובר באחד מגדולי מחטיאי הרבים, שבמשך שנים בעומדו בראשות המדינה היה עוכר ישראל, עקר את התורה והוכיח שאין לו חלק באלוקי ישראל, כראותינו בחיוך הילדים ובשאר עניינים, צריכה להיות שנאה אדירה כלפיו שאינה ניתנת למדידה, וכיצד שייך להרגיש איזו שהיא הרגשה של חיבור מסויים כאילו יש משהו משותף בינו לבין שומרי התורה?"